Informacje dla Pacjenta
Przebieg poszczególnych etapów badania laboratoryjnego może wpływać na wiarygodność wyniku badania, dlatego też Laboratoria Medyczne Bruss stosują zasady systemu zarządzania jakością według międzynarodowych standardów ISO/IEC 17025 oraz ISO 15189.
W celu polepszania jakości naszych usług, a szczególności obsługi Pacjentów indywidualnych w Punktach Pobrań, każdy Pacjent ma możliwość złożenia reklamacji i oceny jakości usługi laboratoryjnej poprzez wypełnienie formularza reklamacyjnego na naszej stronie internetowej lub bezpośrednio w Punkcie Pobrań.
Dla wygody Pacjentów umożliwiamy odbiór wyników:
- osobiście w Punkcie Pobrań
- przez Internet *
- przez inną osobę upoważnioną do odbioru wyników, poprzez wypełnienie i złożenie w Punkcie Pobrań formularza upoważnienia**
* Nie dotyczy wszystkich wyników badań
** Formularz upoważnienia należy podpisać w obecności pracownika Punktu Pobrań LM Bruss. W celu odbioru wyników, osoba upoważniona powinna przedłożyć wypełniony formularz oraz okazać dokument tożsamości.
We wszystkich laboratoriach LM Bruss istnieje również możliwość uzyskania konsultacji wyników badań u diagnosty oraz porad dotyczących usług świadczonych przez Laboratoria Medyczne Bruss. W celu konsultacji, prosimy o kontakt z wybranym laboratorium LM Bruss.