facebook
Logo ALAB laboratoria  Sp. z o.o.

Informacje dla Pacjenta

Przebieg poszczególnych etapów badania laboratoryjnego może wpływać na wiarygodność wyniku badania, dlatego też Laboratoria Medyczne Bruss stosują zasady systemu zarządzania jakością według międzynarodowych standardów ISO/IEC 17025 oraz ISO 15189.

 

W celu polepszania jakości naszych usług, a szczególności obsługi Pacjentów indywidualnych w Punktach Pobrań, każdy Pacjent ma możliwość złożenia reklamacji i oceny jakości usługi laboratoryjnej poprzez wypełnienie formularza reklamacyjnego  na naszej stronie internetowej lub bezpośrednio w Punkcie Pobrań.

 

Dla wygody Pacjentów umożliwiamy odbiór wyników:

- osobiście w Punkcie Pobrań

- przez Internet *

- przez  inną osobę upoważnioną do odbioru wyników, poprzez wypełnienie i złożenie w Punkcie Pobrań  formularza upoważnienia**

 

*   Nie dotyczy wszystkich wyników badań

** Formularz upoważnienia należy podpisać w obecności pracownika Punktu Pobrań LM Bruss. W celu odbioru wyników, osoba upoważniona powinna przedłożyć wypełniony formularz oraz okazać dokument tożsamości.

 

We wszystkich laboratoriach LM Bruss istnieje również możliwość uzyskania konsultacji wyników badań u diagnosty oraz porad dotyczących usług świadczonych przez Laboratoria Medyczne Bruss. W celu konsultacji, prosimy o kontakt z wybranym laboratorium LM Bruss.